"https://www.trustlink.org/images/image_bus_no.hpg"

Trace M.'s review of Royal Men's Medical Center

Royal Men's Medical Center

         
Customer Reviews & Ratings
Complaint Posted 2/8/2019
. 1
. 0
Deceptive charging!
They sent me their accounting statements of charges, in Sept it CLEARLY shows 2 transactions. I contacted Snarky Walter and he said he would have his accounting department contact me. That was over a week ago. They also claim to be sending 10ml bi-monthly. If it is 8ml I'd be shocked! BEWARE! NOW THEY HAVE LABCorp trying to Bill me $415.00 for lab work that was ALLEGEDLY INCLUDED!
 
 
Business's response - by RM A.on 11/1/2019
We appreciate your feedback Trace. We reviewed the charges in Sept to see that the 2 transactions were both "declined" and never in fact charged to your card. Our program is $195 per month all-inclusive. We only use FDA approved pharmacies that are monitored by the DEA closely. Strict measuring of medication is completed at the pharmacies to ensure all orders are accurate. In regards to you receiving your LabCorp bill, Walter stated to you that this was a system error and apologized. The LabCorp bill was reversed back to us and we did take care of it for you. Thank you.
 
Was this review helpful? (1)
Send Message to Reviewer
Report abuse
 
Additional Business Information
Hours   Monday - Friday 9:00am - 5:00pm Phone   (800) 625-3837 Address   1000 E Hillsboro Blvd #102
deerfield beach, FL 33441
Website   http://www.rmmcenter.com Email   info@rmmcenter.com
Contact   New Contact Other  
 
 
 
© Copyright 2017 TrustLink All Rights Reserved.